Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

  • Akusta • 19 Şubat 2005 00:00 • #599835
    Aslında bestecisinin suçu yok. Adam iyi-kötü bir eser hazırlamış yollamış. Final öncesi jüri üyeleri ile görüşmüş, parçasını dinletmiş, çeşitli şekillerde üyeleri etkilemiş ve yönlendirmiş de olabilir (zaten TRT'de bu tip yarışmalarda eş-dost-akraba-tanıdıklar her zaman önemli rol oynar). Yine de besteciden daha çok jüri üyelerinin protesto edilmesi gerek. Melih Kibar, Ruacan, vs.. Olacak iş değil.
    Bu arada sokak röportajlarını dinleyince sinirim bozuluyor. Sanki halkımız çok doğru düzgün müzik dinleyip, sanattan anlıyormuş gibi yorum yapıyor. İşte hakettiğiniz bu.
Bu konunun tüm mesajları