ya böylesi iğrenç birşey için yorum yapmak bile yorucu... normalde bile tiksinerek bakacağım bir şarkının bizi temsil edeceği düşüncesi beni delirtiyor. ya şu jüri saçmalığının gözleri kör mü,kulakları sağır? ortada belli birşey yok zaten.şarkıda bir altyapı bile yok,tarzı ne onu bile anlamadım... eğer bu şarkıyla katılırsak kesinlikle yarışmayı izlemeye kalbim el vermeyecek! türkler böyle şarkı söylemiyor! bizi istemediğimiz bir şeyle temsil edemezsiniz! bütün arkadaşlarım ve ben isyanlardayız. umarız ki gereken yapılır. herşeye razıyız bu hariç!! ama duman olabilir mesela bizim fikrimiz! neyse şarkı ve şu gülseren şahsiyeti tek kelimeyle BERBAT arkadaşlar