böyle başarısız bir şarkıyla.. yok yani gerçekten zavallı bir durum. o kadar emekten, başarıdan ve haklı bir yükselişten sonra yazık edilecek. o yarışmanın müftelası olmasam da veya çok önemsemesem de güzel olmuştu geçen seneler. en azından ne kadar ileriye dönük olduğumuzu, bir çeşit cevherler bulundurduğumuzu hem kendimize hem diğerlerine göstermiştik. torpil mi? bence var..