şarkının yeni nesile ve dolayısıyla avrupa ya uymadığı bir gerçek!
çünkü şarkıyı duyduğumda kesin sonuncuyuz dedim.Buna karşın ailemizde sadece anannem beğendi bu şarkıyı.aynı eski günlerdeki gibi dedi.Ya artık türk kafasının biraz değişmesi lazım.
Küçücük çocuklar bile bu şarkıyla dalga geçerken sorarım bu aciz şarkının sahipleri uyuyorlarmı.Hiçkimseden ya da televizyon kanallarından falanda mı şarkının kötü olduğunu duymamışlar yahu! bence direc-t bile iyi işler yapar onlar denemeli...