yani bu yarışmaya katılanlar her sene bu yarışmanın olduğunu biliyor bi de bile bile kaybetmeye çalışıyorlar.Ne yazik ki
bu tembellik bizi kötü tanıtıyor.Yani bizi temsil edenler (mecliste kiler dahil) hep kendilerini temsil ediyorlar.Yani insan bir yıl boyunca anca bu kadar hazırlanıyorsa onun yeri bu yarışmanın
içi değil , toplumun dışıdır.Bence bu insanlar kendisine bile özen göstermeyen insanlardır.