harbiii berbat birşey hele o vokalleri görünce ne yapacağımı şaşırdım ellerim işlemez gözlerim görmez kulaklarım duymaz oldu. Türkiyede okadar sanatçı varken biz güya Pariste okuyan (bence öyle değil ama ) sesi olmayan birine türkçe bile olmayan bir şarkıyla eurovisyon a katılmasını istiyoruz ayıp etti TRT yarışma müzik değil arap figürleri olsaydı belki sonuncu flan olurduk