@zyrap
konservatuar mezunu bir insan çıkıpta ülkesini bu şarkıyla bu özgüvenle temsil etmeye kalkışıyorsa, ben konservatuarlı oluşumdan utanıyorum !
bu durumda ortadaki tek sonuç, kendisinin maddi kaygılar ve şöhret adına VATANINI REZİL etme çabası içinde olmasıdır...
Yoksa bir insan nasıl çıkıpta bu rezalete alet olur!Hemde söylenen niteliklere sahip biri!!! Nerde kulak?nerde kültür? Gülseren çekilmeli ! Daha geç olmadan ! Ülkemizde psikopat dolu..Oraya gittiiğinde kesinlikle ya sonuncu olur ya da işte sonlardan, ya da ilk elemeleri geçemez...Ve dedi dersiniz biri daha önce, öyle rezil bi durumda gider psikopatın biri vurur valla o kızı.... Forumlarda konuşulan konu bu "Hadi trt yi değiştirmek zor!Gülseren ölse şarkı değişirmi acaba?" diye...
Yani yorum sizin... REZALETTT