Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

  • doc • 21 Şubat 2005 00:00 • #599913
    Şarkıya bu kadarı da fazla... Eleştirmek, tamam kabul, bir yere kadar... Bu saatten sonra bir şey değişmeyeceğine göre, biraz da destek olmaya ne dersiniz? Şarkının üzerinde çalışılacağı söyleniyor... Destekleyelim artık... Yeter, yerin dibine sokuldu şarkı, biraz da destek çıkılsın artık... "For Real" çok mu güzel şarkıydı? "Everyway That I Can" gerçekten güzel miydi? Yapmayın... Sağduyu lütfen!
Bu konunun tüm mesajları