hmm sonuncuyuz birinciyiz diyemicem çünkü biliyosunuz "oyro" vizyon bir diplomatik ilişkiler oylamasıyla belli oluyor.azcık da şarkının rolü oluyor.ama şarkının insanda dumur etkisi yarattığı ve "2.opera vak'ası" olabilecek bi potansiyel de var.
opera nedir nedir diye sorun büyüklerinize,"fiyasko evladım" yanıtını verecekler ya..bizim bebelerimiz de bize sorunca,"baba rimi rimi ley nedir" diyince biz de onlara "rezalet,fiyasko" dememizden korkuyorum.