O kadar da karamsar olmamalı... Sözler çok da hoş değil belki ama müziği idare eder... :)) Yalnız; ne yapmalı etmeli, şu saçma dans figürleri ve abuk sahne ambiansını yeniden bi düzenlemeli... O solistin castara castara oynaması hiç yakışmamış... Bi de ceketi fırlatmaz mı...:)) İşin bi iyi yanı da şarkının sözlerinin çok da önemli olmaması. Nedeni: Bi düşün, avrupada Türkçe'yi bilip konuşan kaç ülke var ? Asıl önemli olan beste ve enstrumantel alt yapıyı sağlam tutmak. "(Bu şarkı için tabii...:))"