Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

  • dilkem • 22 Şubat 2005 00:00 • #599947
    ülke olarak ciddiye almayalım okis.Ama bizim ülkemize yakışan müzik değil hayatımda daha duymadım böyle melodi böyle sözler...Biz AB yolunda ilerlemeye çalışırken neden böyle geri kalmışlığı anlatan bir parça ? ve neden kimsenin beğenmediği bu parçanın ısrarla gönderilmek istenmesi.Kemanci yazmış istese TRT değiştirebilir.Bu kadar tepki varsa neden TRT bunu yapmıyor ya da bizler yeterince sesimizimi duyuramıyoruz.Peki ne yapmalıyız sesimizi duyurmak için ? (Bu şarkı asla gitmemeli)
Bu konunun tüm mesajları