eurovizyon şarkı yarışması 2 sene öncesine kadar hep hayal kırıklığı yaratan bi yarışma olarak görünüyodu...
ama demir demirkıran abimizin yazdığın besteyle yarışmaya giren sehtap erener birincilik getirdi baktılarki rockçular iyi yapıyo bu işi sonra atena grubu 4. getirdi türkiyeye..
ne olduki bu adamlara şimdi bu kadar saçma bi şarkı ve şarkıcı seçtiler yönetimmi değişti acaba?