Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

  • korps • 22 Şubat 2005 00:00 • #599950
    aslinda sark1 kötü ama yinede bi emek var ,bi ise yaramasada ,
    sark1n1n ilk girisinde ki dabruka solosu sanki bisey olcakm1s gibi heyecanland1r1yor insan1 ama sonra heyy heyyy diye gidiyo, yaz1k olabilirdi, ne bilim bi orphaned land tarz1 bi giris olab1l1rd1 bakal1m görücaaaz.
    asl1nda gecen seneki yar1smada dahada kötü sark1lar vard1 bu senede ayn1 olur. hatta belk1 b1z1m sark1dan daha kötüler1de ç1kar kes1n
Bu konunun tüm mesajları