Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

  • zeuqmaxxxx • 24 Şubat 2005 00:00 • #599982
    Bu kadar iğrenç bi şarkı olmaz yaaa...!!!!Böyle şarkıları ilkokulda müzik derslerinde versinler yaa gerçi oda olmas çocukların piskolojisi bozulması kaldıki bu şarkı TÜRKİYEYİ temsil için eurovision a gidiyor...Ya resillik bashka bişi Yok Sertap erenerle Tüylerimiz diken diken oldu sevinçten ağlayanlar oldu...Athena ile tüm dünya çoştu...bu şarkı giderse 60 ların 70 lerin türkiyesi olcaz Okadar söleyim...Kadın berbat.karşı berbat.arkadaki vokaller pfffffff...2005 yılındayız ama biz nedense 70 lerde sölenen tarzda şarkı gönderiyoruz bu ne kadar duyaarsıslıktır yaa...İki üç tane MAL yüzünden TÜRkİyenİn adı nası lekelenir bunlar bizi rezil edicek yaa.Lütfen herkes TRT ye Yassın Çıkmasın bu şarkı :((((
Bu konunun tüm mesajları