ya bu nedir kardeşlerim (ağabeylerim,ablalarım). ya başka birilerini bulamamışlar mı...?ne ya bu gülseren. ses yok,göruntü hiç yok, şarkı sözleri hele berbat... %5 falan yani sonuncu olmama şansımız.athenadan girmişken olaya, nerden bulmuşlarsa fransadaki bardan bu gülsereni. ve şarkı sözlerini neden hiç sevmedik.'müptela olmuşum aşkına' ne ki yani bu simdi.daha önce duymadığımız kişiler hep. hiç mi düşünmez insan.kim seçiyosa bunları bi torununa filan sorsaymış bari. mor ve ötesi niye değil.kadın sadece soyunuyo.ceket atmalar falan.ne oluyoki ceket atınca.halkı mı coşturacaklar sanki.13 yaşında birine göre çok konuştum... haddime düşmez benim ama...dallamalık şarkıyı seçende tabi, bizde değil...yazın valla.seyirci kalınmazki canım bunlara.