Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

  • denizloop • 3 Mart 2005 00:00 • #600053
    bir kere sertab erenerin ingilizce parçasıyla kazandık. Bunu anladık ssonra da athenanı yine İngilizce parçasıyla 4. olduk. Bu ikisi hem güzel hem de diğer ülkelerin anlayabilceği bir dilden olan şarkılardı. fakat bu şarkı ise hem türkçe hem de çok anlamsız we emek werilmeyerek yazılmış bir şarkı. Bu da şarkıyı rezil ediyo .Eğer biz bu şarkıyla yarışmaya katılırsak bütün türkiye rezil olur.
    Bu gülseren de zaten eurovision yarışmasının jürilerinden biri tarafından avrupadan çağrılmış ve onun çabası üzerine kazanmış.
    Trt ise böylece zor duruma düştü yani napalım o da güzel bişiy seçseydi...

    SONUÇ ŞU Kİ BU ŞARKI VE DANSLAR İĞRENÇ ÖTESİ BİRŞEY!!!
    YAZIK OLDU BİZE!!!
Bu konunun tüm mesajları