Burada bu tepkiye güçlü bir ses getirebilmek için kampanya düzenleniyormus ama 30Mart'tan beri kimse birsey yazmamis, ya da böyle bir sarki hakkinda yorum yazarak zaman kaybetmek istememis (haklisiniz!) Gerçekten üzülüyorum!hele ki iki senedir bu yarismada basarilar kazanmis bir ülkenin bu sene son siralarda yer alacak olmasi bence dehset verici!..Türkiye'deki müzisyenlerin hiçbiri bu yarismada yarismak mi istemedi ne oldu! Ya biri bizi kurtarsin kardesim!Türkiye'de kaliteli müzik de yapiliyor! Rezil etmeyin bizi ne olur ya! :/