ehehe bizde bi kayıt göndermeyi düşündük ama eleme olayını nasıl bi kitle yapıcak vivitlermi yok sa divixlermi yoksa ciddi bu işten anlayan tiplermi bilemiyoruz bi onuda belirtin alakasız insanlar tarafından tiribalize edilmeyelim sayın İTÜ camiyasıııı