Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

4. İTÜ Rock Festivali Müzisyenleri Bekliyor

Bu konu şu haber ile ilgilidir: 4. İTÜ Rock Festivali Müzisyenleri Bekliyor
  • Rothen • 11 Mart 2005 00:00 • #600317
    son bilgilere göre katılım gerçekten baya iyi oldu ki daha son başvuru tarihine yaklaşık bir ay var..hadi hayırlısı....
  • CROSS • 18 Mart 2005 00:00 • #600318
    STÜDYO CROSS'da tüm demo kayıtlar 15 ytl 'dir.Bu bir kampanyadır ve 10 nisan 2005 tarihine kadar uzatılmıştır. ROXY beste yarışması ve İTÜ rock festivaline katılıcak arkadaşlara duyurulur..
  • McSka • 22 Mart 2005 00:00 • #600319
    ehehe bizde bi kayıt göndermeyi düşündük ama eleme olayını nasıl bi kitle yapıcak vivitlermi yok sa divixlermi yoksa ciddi bu işten anlayan tiplermi bilemiyoruz bi onuda belirtin alakasız insanlar tarafından tiribalize edilmeyelim sayın İTÜ camiyasıııı
  • metindirik • 22 Mart 2005 00:00 • #600320
    The Abyss olarak bizde orada olacagiz.........
  • kaplumbaa • 22 Mart 2005 00:00 • #600321
    eleme derken ilk eleme zaten demo uzerinden olacak. eleme olayını yapacak olan kitle ise senden ya da benden farklı olarak yollanan demonun tarzına aşina olan kişiler tarafından yapılacak .
    yani şöyleki sen metal yapıyorsan senin yolladığın demoyu kalkıpda bir PUNK dinlemiyecek tersi içinde aynı sey soz konusu. ancak bu eleme d esarkıların guzelliğinden çok gurubun nasıl çaldığı organize olarak çalıp çalamadığını (olası bir sahnede kötü olma olasılığını en aza indirmek için) anlamak için açıkçası bu organizasyonda sadece 2 ay önce sadece konser mevsiminde konser vermek için kurulmuş olan guruplara yer yok.
    başka sorularınız varsa buyrun arkadaşlar.
  • soldier55 • 23 Mart 2005 00:00 • #600322
    bizde düşeş grubu olarak ordayız ama sadece dinlicez ve çoşucaz!!!!!keşke çıkabilseydik ama daha iyiler var!!!!!!!!

    süper olacağından eminim!!!!!!!
  • KurBaN • 24 Mart 2005 00:00 • #600323
    Grange Tunnel olarak katılmaya çalışacağız...,
  • hırtlamba • 24 Mart 2005 00:00 • #600324
    HIRTLAMBA da vaaaarrrrrrrr!!!!!!!
  • KENDİAKORDUM • 28 Mart 2005 00:00 • #600325
    itülü olarak bizde varız.hadi hayırlısı
  • gooch_v2 • 28 Mart 2005 00:00 • #600326
    The CasH olarak katılmak istediğimiz fakat vokalistlerle bashımız dertten kurtulmadığı ichin kendimizi zorladığımız katılınası rock festivali. İTÜ olmazsa YTÜ olacak sanıyorum. Napalım? itü de seneye chıkmak varmısh =))