Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

4. İTÜ Rock Festivali Müzisyenleri Bekliyor

Bu konu şu haber ile ilgilidir: 4. İTÜ Rock Festivali Müzisyenleri Bekliyor
  • Legend • 2 Mart 2005 00:00 • #600307
    Açılın bakiim Rimeshard geliyor!
  • Rothen • 2 Mart 2005 00:00 • #600308
    bilgehan;
    orada olacak jüride bulunan insanlar da bu işe amatör ruhuyla emek vermiş kişiler olacaklar..Dediğin gibi birşey olmayacak merak etme..
  • izmaritVokal • 3 Mart 2005 00:00 • #600309
    ya peki bu feztival tarihi n ezaman? www.izmaritbalikesir.garaj.org
  • Shanex • 3 Mart 2005 00:00 • #600310
    üffzz bizim fakulte tuzlada :D kalk gel maslağa felan şaka şaka ordayım :D
  • neden • 4 Mart 2005 00:00 • #600311
    kOLA
  • cold_play • 4 Mart 2005 00:00 • #600312
    Shakesbeer gurubu olarak biz de orada olacağız....!
  • metindirik • 5 Mart 2005 00:00 • #600313
    ABBYS olark bizde oradayız...
  • LaPuPa • 6 Mart 2005 00:00 • #600314
    bu etkinliğe kafadan girecek olan biz "CARTHAJA" olarak ordayız...
  • ntrverted • 7 Mart 2005 00:00 • #600315
    herkesde şenlikde sahne alıyo anlamadım gitti 2 ay mı sürecek
    Festival......?
  • _apeiron_ • 8 Mart 2005 00:00 • #600316
    APEIRON olarak bizde orda olacaz