İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
4. İTÜ Rock Festivali Müzisyenleri Bekliyor
Bu konu şu haber ile ilgilidir:
4. İTÜ Rock Festivali Müzisyenleri Bekliyor
Legend
• 2 Mart 2005 00:00 •
#600307
Açılın bakiim Rimeshard geliyor!
Rothen
• 2 Mart 2005 00:00 •
#600308
bilgehan;
orada olacak jüride bulunan insanlar da bu işe amatör ruhuyla emek vermiş kişiler olacaklar..Dediğin gibi birşey olmayacak merak etme..
izmaritVokal
• 3 Mart 2005 00:00 •
#600309
ya peki bu feztival tarihi n ezaman? www.izmaritbalikesir.garaj.org
Shanex
• 3 Mart 2005 00:00 •
#600310
üffzz bizim fakulte tuzlada :D kalk gel maslağa felan şaka şaka ordayım :D
neden
• 4 Mart 2005 00:00 •
#600311
kOLA
cold_play
• 4 Mart 2005 00:00 •
#600312
Shakesbeer gurubu olarak biz de orada olacağız....!
metindirik
• 5 Mart 2005 00:00 •
#600313
ABBYS olark bizde oradayız...
LaPuPa
• 6 Mart 2005 00:00 •
#600314
bu etkinliğe kafadan girecek olan biz "CARTHAJA" olarak ordayız...
ntrverted
• 7 Mart 2005 00:00 •
#600315
herkesde şenlikde sahne alıyo anlamadım gitti 2 ay mı sürecek
Festival......?
_apeiron_
• 8 Mart 2005 00:00 •
#600316
APEIRON olarak bizde orda olacaz
«
1
2
3
4
5
6
»