Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

4. İTÜ Rock Festivali Müzisyenleri Bekliyor

Bu konu şu haber ile ilgilidir: 4. İTÜ Rock Festivali Müzisyenleri Bekliyor
  • The End • 28 Şubat 2005 00:00 • #600297
    canlı performans değerlendirmesine katılmak için önce kayıtlarımızı mı vermemiz gerekiyor??
  • Darkened • 28 Şubat 2005 00:00 • #600298
    demoları hazırlayalım cın cın layalım coşalım koşalım...
  • Danimarkali • 1 Mart 2005 00:00 • #600299
    POKER olarak bizde katılıyoruz..
  • bilgehan • 1 Mart 2005 00:00 • #600300
    eyvallah güzel bi olay ASES grubu olarak bizde başvuru yapıcaz. genelde bu tür organizasyonlarda kişiler bazı grupları torpilli sokarlar umarım böyle bir şey olmaz çünkü iyi olan grupların gerçekten hakkı yeniyor artı birde garip bulduğum bir noktada şu ki canlı performansta deniycez konusu.
    bu nasıl bir değerlendirme olucak seçen kişiler neyi baz alıcak ama beste gruplarına yönelmeniz gerçekten çok güzel bizce sadece beste grupları olsun ki ülkemizde neler yapılabildiğini gruplar gösterebilsin saygılar ve başarılar
  • FAr aWay • 1 Mart 2005 00:00 • #600301
    Angel Of DEath Olarak Bizde Katılıyoruzzzz arklarrr
  • kaplumbaa • 1 Mart 2005 00:00 • #600302
    Arkadasla canlı performasn olarak bakılacak olan studyoya gelip izlemedir ki bunun nedenide kayıt teknolojisnin çok gelişmiş olmasıdır. Karılım çok olması bizi gururlandırır eleme de de torpil gibi şeyler olmaacak zaten 20 nin uzeirnde gurup sahne imkanı bulacak yani iyi olan herkes çalcak.
    kayıtlarınızı bekliyoruz.
  • sultana • 1 Mart 2005 00:00 • #600303
    hemen demo yapmalıyızzzz :)
  • Ehl-iKeyf • 1 Mart 2005 00:00 • #600304
    Ehl-i Keyf olarak bizde umarım orda oluruz...
  • Ktulu • 1 Mart 2005 00:00 • #600305
    Virtual Violence olarak biz de katılıyoruz.
  • Rothen • 1 Mart 2005 00:00 • #600306
    aktiviteye katılım için zaten demo kayıt vermek durumu var..kayıtlar verildikten sonra ön eleme ve canlı performans yapılacak...