eleme derken ilk eleme zaten demo uzerinden olacak. eleme olayını yapacak olan kitle ise senden ya da benden farklı olarak yollanan demonun tarzına aşina olan kişiler tarafından yapılacak .
yani şöyleki sen metal yapıyorsan senin yolladığın demoyu kalkıpda bir PUNK dinlemiyecek tersi içinde aynı sey soz konusu. ancak bu eleme d esarkıların guzelliğinden çok gurubun nasıl çaldığı organize olarak çalıp çalamadığını (olası bir sahnede kötü olma olasılığını en aza indirmek için) anlamak için açıkçası bu organizasyonda sadece 2 ay önce sadece konser mevsiminde konser vermek için kurulmuş olan guruplara yer yok.
başka sorularınız varsa buyrun arkadaşlar.