yarışmanın ilk ayağı gün itibariyle yapıldı.
istatiksel bilgileri aktarıyorum.
-16:30 civarı başlayıp 20ye doğru (net anımsamıyorum) bitti.
-eleme jürisi, başta joker store şan hocası irem derlen olmak üzere, emrah sarıtunalılar (joker store her bişeyi, bas ve armoni hocası), ulaş kurugüllü (joker store keman hocası), ayhan a. (joker store piyano hocası)'dan oluşmaktaydı...
-jüri, 2 adet ara verdi bu süre boyunca.
-jüri eleme süresince 1 adet ülker çikolata, 1 adet burçak bisküvi, 1 adet biskrem bisküvi, 2 kutu cola, 3 adet pop kek, 4 adet sade poğaça tüketti.
-30 kişinin üzerinde kişi başvurdu, çoğunluk erkekti.
-başvuranların 10a yakın kişisi jüri karşısına çıkmadan vazgeçti.
-adayların büyük bir çoğunluğu tek ses duyuşta %80 başarılı oldu.
-adayların yaklaşık olarak %15'i hatasız biçimde iki ses duyuşta başarılı oldu, üç ses duyuşta başarılı olanların oranı iki sesin oranına yakındı.
-adayların büyük bir çoğunluğu stüdyoda bulunan ve son anda elemeye eklenmesi akla gelen mütekait bir akustik gitar ile kendine eşlik etti.
-jüri elemeye gelen herkesi büyük bir dikkat ve objektif bakış açısıyla dinledi, heyecanlı olanlar ve daha önce hiç böyle bir teste (duyuş testi) tabi olmamış olanlar da vardı.
-jüri içerisinde eleme esnasında yapılan en kötü espri ayhandan geldi: "e oda perdesiz keman çalabiliyormuş..."
en iyi espri ise hatırlanamamakta... (mütevazilik)
"jeanluc haber ajansı" istanbul taksim...