Merhaba arkadaşlar ben jokerin düzenlemiş olduğu vokal yarışmasının 1. etabını kazandım.2. etap ise performans.Performansda ise metropolis ve pull me under'ı söylicem bana timecrash eşlik edicek dinlemek isteyen bütün dt cileri beklerim.
yer:jokerin karşısında old city'de olcak. Zaman :13 mart pazar saat:17:00 da başlıcak...