Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KASDAV Liselerarası Müzik Yarışması

  • Lost_Soul • 9 Mart 2005 00:00 • #600416
    Biz geçen sene katılmıştık bu sene de katılcaz.. Ahmet Buhan Lisesi adına :) alkışlarsınız artık :)) Ya eminim çıkan bir çok grubun 1. olma gibi bi amacı yok çünkü gerçekten genelde jüridekiler müzikten anlamayan insanlar oluyo.. Mesela geçen sene Günce diye bi hatun vardı.. Ara verildi arada hatun çıktı dup-tıs dup-tıs CLUB yaptı :) Neyse yani oraya çıkan çoğu grubun amacı yaptığı müziği o kadar büyük bi kitleye duyurmak ve BOSTANCI GÖSTERİ MERKEZİ'nde çalıyo olmaktır diye düşünüyorum.. Bence bunun adına "YARIŞMA" değil de "LİSELİ GRUPLAR FESTİVALİ" felan denilse daha iyi olur çünkü orda kazanan çoğu grup iyi çaldığı için kazanmıyo.. Neyse izlenmeye değer bi organizasyon ama..
Bu konunun tüm mesajları