DT den learning to live çalmıştık 2 sene önce .. 12 dakikalık şarkıydı nasıl da kasmıştık...
ödüller genelde güzelce giyinmiş bayan solistli ,kulağa değil göze hitap eden gruplara verilir .. üzülmesin genç müzisyen arkadaşlar
çıkın çalın istediğiniz şarkıyı,hayatınız boyunca unutamayacaksınız