Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KASDAV Liselerarası Müzik Yarışması

  • akifguclu • 20 Mart 2005 00:00 • #600470
    bizim okulda ordaydı. Adnan menderes anadolu lisesi. Slayer çaldılar ve bi tane de beste vardı. Bence çok iyiydiler. Ayrıca neden sürekli böyle yarışmaları kötülüyorsunuz ki sanki memlekette başka yarışma var. Zaten müziğe önem verilmiyor en azından elinizdekinin değerini bilin.
Bu konunun tüm mesajları