-
keske bızım okulda katılsaydı cok guzel bısı bu yaw yakısıklı gıtarıstler falan neyse belkı baska bahara
-
yakışıklı gitaristler????????
yuh artık..
-
ya kizlarda artik bu kadar abaza oldu mu ya yuh
-
amatör de olsa...süperdiii..gidenlerrrr mesaj atsın..yorumlarını cidden merak ediyorum..
-
keske bızım okulda katılsa ama ben bı yolunu bulup gıtcem kasdava herkese tavsıye ederım
-
geçen sene beste ödülü aldıktan soora artık benim we arkadaşım taylan için bi önemi kalmadığını düşünüyoruz. En çok bilet satanlar kesin ödül alırlar... en küsel hede hödö ödülü gibi bi sürü abzürt ödül alırlar... genede kadıköy anadolu meslek ve meslek lisesi
-
bizim okulda oradaydı BAHÇELİEVLER ANADOLU LİSESİ eğer seyirci performansı ödülü verilseydi garanti bizimdi ilk bizim grup çıktı ve 150 kişi (ki sadece okuldan 150 öğrenci öğretmenleri arkadaşları faln saymadık) koptu biletlerde 10 milyondu
-
bu arada pınar aylin çıktığındada herkes eşlik etti kimse oturmadı!!!!!!!!birde beyoğlu italyan lisesinden olan birileri varmı???
-
Biz de sahnedeydk.. Besiktas Ataturk Anadolu'dann.. (siyah gomlek ve kırmızı fularlı takımdan =) bn de yorumlarınızı bekliyorum arkadaslarımm.. buyrunn..
-
beşiktaş atatürk anadolu çook iyiydi arkadaş bi ara flüdü düşürdü ama hemen toparladı.gerçekten çok iyiydiniz.