Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KASDAV Liselerarası Müzik Yarışması

Bu konu şu haber ile ilgilidir: KASDAV Liselerarası Müzik Yarışması
  • BLUE_ANGEL • 19 Mart 2005 00:00 • #600448
    keske bızım okulda katılsaydı cok guzel bısı bu yaw yakısıklı gıtarıstler falan neyse belkı baska bahara
  • oqz • 19 Mart 2005 00:00 • #600449
    yakışıklı gitaristler????????

    yuh artık..
  • Wampire • 19 Mart 2005 00:00 • #600450
    ya kizlarda artik bu kadar abaza oldu mu ya yuh
  • AMYLEE • 20 Mart 2005 00:00 • #600452
    amatör de olsa...süperdiii..gidenlerrrr mesaj atsın..yorumlarını cidden merak ediyorum..
  • BLUE_ANGEL • 20 Mart 2005 00:00 • #600453
    keske bızım okulda katılsa ama ben bı yolunu bulup gıtcem kasdava herkese tavsıye ederım
  • Wyerna • 20 Mart 2005 00:00 • #600454
    geçen sene beste ödülü aldıktan soora artık benim we arkadaşım taylan için bi önemi kalmadığını düşünüyoruz. En çok bilet satanlar kesin ödül alırlar... en küsel hede hödö ödülü gibi bi sürü abzürt ödül alırlar... genede kadıköy anadolu meslek ve meslek lisesi
  • sinemim • 20 Mart 2005 00:00 • #600455
    bizim okulda oradaydı BAHÇELİEVLER ANADOLU LİSESİ eğer seyirci performansı ödülü verilseydi garanti bizimdi ilk bizim grup çıktı ve 150 kişi (ki sadece okuldan 150 öğrenci öğretmenleri arkadaşları faln saymadık) koptu biletlerde 10 milyondu
  • sinemim • 20 Mart 2005 00:00 • #600456
    bu arada pınar aylin çıktığındada herkes eşlik etti kimse oturmadı!!!!!!!!birde beyoğlu italyan lisesinden olan birileri varmı???
  • J_Rudess • 20 Mart 2005 00:00 • #600457
    Biz de sahnedeydk.. Besiktas Ataturk Anadolu'dann.. (siyah gomlek ve kırmızı fularlı takımdan =) bn de yorumlarınızı bekliyorum arkadaslarımm.. buyrunn..
  • ışıl_angelica • 20 Mart 2005 00:00 • #600458
    beşiktaş atatürk anadolu çook iyiydi arkadaş bi ara flüdü düşürdü ama hemen toparladı.gerçekten çok iyiydiniz.