Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KASDAV Liselerarası Müzik Yarışması

Bu konu şu haber ile ilgilidir: KASDAV Liselerarası Müzik Yarışması
  • SLayraCkEr • 21 Mart 2005 00:00 • #600521
    Bencede polemiğe girmeye lüzum yok ama 13 yıldır müzikle uğraşıyorum, ingiltere sounds of opera house de konservatuar eğitimi aldım..muswell hill college de armoni ve müzik filolojisi eğitimi almış biriyim :)
    O bakımdan müzikal anlamda ileride geride yorumu yapmayalım bence..Opera house Peraya benzemez ;)

    Rica ediyorum bu konuyuda kapatalım, buraya yazma amacım kimseyle tartışmak, benim ... seninkinden büyük küçük konusu yapmakta değil..Herkez en büyük :) ok oldumu ? :)

    finale kalan okullara başarılar..
  • baklagil • 21 Mart 2005 00:00 • #600522
    bugun fınale kalan okulalrıon lıstesı elıme gectı sızınle paylasıyım ıstedım bizde vefa olarak beste dalında fınale kalmısız gonul ısterdı ki yorumla da kalalım...artık seneye :P
    ahmet buhan lisesi -yorum
    bahcesehir ataturk lisesi -yorum
    bakırkoy lisesi -yorum
    besiktaş ataturk anadolu lisesi -yorum -beste
    besiktaş sakıp sabancı anadolu lisesi -yorum -dans
    dede korkut anadolu lisesi -yorum -beste
    fmv özel ışık lisesi -yorum
    general ali rıza ersın lisesi -dans
    göztepe ihsan kursunoglu lisesi -yorum -beste
    gungoren izzet unver lisesi -yorum -beste
    habire yahşi lisesi -beste
    haydarpaşa lisesi -beste
    huseyın avnı sozen anadolu lisesi -beste -dans
    istanbul koy hızmetlerı anadolu lisesi -yorum
    istanbul lisesi -yorum
    kadıkoy anadolu meslek ve meslek lisesi -beste
    kadıkoy lisesi -yorum -beste
    kenan evren anadolu lisesi -yorum
    kültür koleji -yorum -dans
    maltepe kadir has anadolu lisesi -yorum -beste
    mef lisesi -yorum
    özel alman lisesi -yorum
    özel avrupa lisesi -yorum -dans
    özel saınt benoıt fransız lisesi -yorum
    silivri özel balkan lisesi -beste
    ümraniye anadolu lisesi -yorum -beste
    üsküdar lisesi yorum
    üsküdar mehmet rauf lisesi -yorum
    Vefa anadolu lisesi -beste
  • mitolojik • 21 Mart 2005 00:00 • #600523
    Dedim ya kesinlikle ağaz dalaşı yok.. Kapatalım bu bahsi diyoruz ama sen birde cv hazırlamışsın.. Aynı havayımı solumuşuz.. Belki bende ayıp ediyorum ayıp ediyorum ama "Gold Award" ödülünün kimlere verildiğini biliyorsundur ozaman sanırım :) ya da bilmiyorsan Institute London, Guitar Institute of Technology' nin web sitesinde yazıyordur.. Kolay gelsin:) Memnun oldum.. Ve susmak ikimiz içinde en iyisi sıkıldım çünkü..!
  • Chogaw • 21 Mart 2005 00:00 • #600524
    jason ben çalanlardan biri değildim.Yanlış anlama olmasın ben sadece seyirciydim orda.izlenimlerimi belirtiyorum sadece :D
  • eddievedder • 21 Mart 2005 00:00 • #600527
    ulan bilseydim böyle mezun olsan bile katılınabildiğini biz de bir kasdav efsanesi maltepe anadolu lisesi olarak mezun olduğumuz halde yine katılırdık haa noolurdu yine hakkımız yenirdi. Arkadaşlar hiç üzülmeyin elendik die çünkü bu yarışma bir müzik yarışması değil bunu iki senelik kasdav tecrübemle söylüyorum
  • eddievedder • 21 Mart 2005 00:00 • #600528
    ulan bilseydim böyle mezun olsan bile katılınabildiğini biz de bir kasdav efsanesi maltepe anadolu lisesi olarak mezun olduğumuz halde yine katılırdık haa noolurdu yine hakkımız yenirdi. Arkadaşlar hiç üzülmeyin elendik die çünkü bu yarışma bir müzik yarışması değil bunu iki senelik kasdav tecrübemle söylüyorum. Bu arada bu insanlar her sene bilet fiyatlarını düzenli olarak arttırırken ses düzenleri giderek kötüleşiyor cumartesiyi bilmiyorum ama pazar akşamındaki ses düzeni rezaletti tabi yine bazı okullara güzel kıyaklar yapıldı yine yine!!
  • Troya_Haus • 21 Mart 2005 00:00 • #600529
    yaa beyler haklısınız bu işin ucunda para denen pislik ötesi bi şey var.....bu arada avrupa lisesinin gitaristiyim.Elenenler üzülmesin siz görevinizi yaptınız.En önemlisi o sahneye çıktınız eğlendiniz kendinizi geliştirdiniz.Her ne kadar para olsa da bu işin içinde herşey üzerine yemin ederim ki biz avrupa koleji olarak ne para yatırdık ne başka bişey sadece çalışmak gece güzdüz....Ksra bakmayın nye söyledim bunu çünkü bizde bi özel okuluz sonuçta....Finale kalanlarla orda görüşmek isterim!!!Herkes elinden geleni yapsında şu paracı gençliğin eline bırakmayalım Kasdavı. Ne de olsa sonuçta hem albüm hemde türkiye temsilciliği var......BAŞARILAR.......
  • Troya_Haus • 21 Mart 2005 00:00 • #600530
    BU ARADA CNM ÇIPLAK SOLİSTİM ÖZLEM SENİ SEVİYORUM:))))))GİTARİSTİN AVRUPA KOLEJİNDEN ONUR!!!!!SEVGİLERLE ÖPTM
  • r_mortis • 21 Mart 2005 00:00 • #600531
    arkadaslar sunu sölemek isterim bende habire yahsinin solistiyim finale kaldik ama para falan yatirmadik lutfen her finale kalanin böyle bi olay içinde oldugunu dusunmeyin... ayrica besteden kaldik sunu demek önemli "ben elimden geleni yaptim"....
  • ruby • 21 Mart 2005 00:00 • #600532
    SELAM!!
    bnde habire yahşiden backvokalim bi kere torpil olayı garanti bunu herkes biliYO!!!biz bestemizle kaldık ama sallamayın sonuçta sanmıyormki hiç birimz onca kişinin önünde şarkı söyleyebilirdk güzel bi anı oldu herkese!! ama ricam lütfen izzet ünver lisesi hakkında mezun filan demşsiniz bizzat kulisi paylaştk çok iyi çocuklar ben onların makyajını yaptm onlar bizi izlemek için kaldılar ki 28.idik birde üstüne pedallarını aldık çocuklardan ya başka kim yapardı bunu bilmiyorum!! finalde işallah aynı kuliste olurz:)) daha doğrusu hücrede:P

    bilet fiyatlarına gelince önceden 12.5 tu şimdi 15 sebep
    garanti sponsor olunca nev fiyatını arttırmış öyle dediler ama çok pahalı cidden millete acıyorum yaa öğrenci için 15 milyon yuhh artık finalde herkeslere başarılar......:D