Bencede polemiğe girmeye lüzum yok ama 13 yıldır müzikle uğraşıyorum, ingiltere sounds of opera house de konservatuar eğitimi aldım..muswell hill college de armoni ve müzik filolojisi eğitimi almış biriyim :)
O bakımdan müzikal anlamda ileride geride yorumu yapmayalım bence..Opera house Peraya benzemez ;)
Rica ediyorum bu konuyuda kapatalım, buraya yazma amacım kimseyle tartışmak, benim ... seninkinden büyük küçük konusu yapmakta değil..Herkez en büyük :) ok oldumu ? :)