Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KASDAV Liselerarası Müzik Yarışması

  • SLayraCkEr • 21 Mart 2005 00:00 • #600521
    Bencede polemiğe girmeye lüzum yok ama 13 yıldır müzikle uğraşıyorum, ingiltere sounds of opera house de konservatuar eğitimi aldım..muswell hill college de armoni ve müzik filolojisi eğitimi almış biriyim :)
    O bakımdan müzikal anlamda ileride geride yorumu yapmayalım bence..Opera house Peraya benzemez ;)

    Rica ediyorum bu konuyuda kapatalım, buraya yazma amacım kimseyle tartışmak, benim ... seninkinden büyük küçük konusu yapmakta değil..Herkez en büyük :) ok oldumu ? :)

    finale kalan okullara başarılar..
Bu konunun tüm mesajları