SELAM!!
bnde habire yahşiden backvokalim bi kere torpil olayı garanti bunu herkes biliYO!!!biz bestemizle kaldık ama sallamayın sonuçta sanmıyormki hiç birimz onca kişinin önünde şarkı söyleyebilirdk güzel bi anı oldu herkese!! ama ricam lütfen izzet ünver lisesi hakkında mezun filan demşsiniz bizzat kulisi paylaştk çok iyi çocuklar ben onların makyajını yaptm onlar bizi izlemek için kaldılar ki 28.idik birde üstüne pedallarını aldık çocuklardan ya başka kim yapardı bunu bilmiyorum!! finalde işallah aynı kuliste olurz:)) daha doğrusu hücrede:P
bilet fiyatlarına gelince önceden 12.5 tu şimdi 15 sebep
garanti sponsor olunca nev fiyatını arttırmış öyle dediler ama çok pahalı cidden millete acıyorum yaa öğrenci için 15 milyon yuhh artık finalde herkeslere başarılar......:D