Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KASDAV Liselerarası Müzik Yarışması

  • Troya_Haus • 21 Mart 2005 00:00 • #600529
    yaa beyler haklısınız bu işin ucunda para denen pislik ötesi bi şey var.....bu arada avrupa lisesinin gitaristiyim.Elenenler üzülmesin siz görevinizi yaptınız.En önemlisi o sahneye çıktınız eğlendiniz kendinizi geliştirdiniz.Her ne kadar para olsa da bu işin içinde herşey üzerine yemin ederim ki biz avrupa koleji olarak ne para yatırdık ne başka bişey sadece çalışmak gece güzdüz....Ksra bakmayın nye söyledim bunu çünkü bizde bi özel okuluz sonuçta....Finale kalanlarla orda görüşmek isterim!!!Herkes elinden geleni yapsında şu paracı gençliğin eline bırakmayalım Kasdavı. Ne de olsa sonuçta hem albüm hemde türkiye temsilciliği var......BAŞARILAR.......
Bu konunun tüm mesajları