-
merhaba arkadaslar. ben sainte pulcherie'nin vokaliydim yorumu okudum hakkimdaki.acikcasi performansimin fena olmadigini düsünüyorum özellikle sehpa ya tutunup kalacagimi sandim.ilk kez katildik bu sene enstrüman yetersizliğinden biraz kötü göründü ama fikirlerinizi alabilirmiyim lütfen (;
-
ayrıca burdan canım solistim burcuya sölüyorum allah sesine zeval vermesin canım!!!:D
-
DEDE KORKUT LİSESİNE ÇÇÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOOOOKKKKKKKKKKK BAŞARILAR AYDIN SHOW ME WHAT YOU CAN DO!!!!!!!!!
-
cnm vokalim cok tessekkur ederim semihle o gzl besteyi söleme sansina erismek cok guzel... sopranolari yapmak cok eglenceli olucak...
-
He bu arada bu seneki organizasyonda özellikle cumartesi günü,bayan müzisyen patlaması yaşandı.Özellikle basçı ve davulcu bayan arkadaşlar çok iiydiler.Demekki bayalarda yapabiliomuş dedirttiler ve aklıma Pin-Up ı getirttiler hemen dinliim bikere daha.Bu arada ben Haydarpaşa Teknik Okulları nın davulcusuyum.Çalışım veya davul hakkında konuşmak isteyen varsa Mail atabilirler.
-
He birde Serhat Hacıpaşalıoğlu na bikere daha lanet olsun.
-
selam ben beyoğlu italyan lisesi klavyecisiyim. geçen sene çok iddiası olmayan bi şarkıyla beste dalında katılmıştık. bu sene gayet güzel çaldığımızı düşündüğüm phantom of the opera coverının da kostüm ve sahne şovuna rağmen (ki show haber bile bizi gösterdi) finale kalamaması çok üzücü oldu.. gerçekten de hakkıyla finale kalanlara başarılar diliyorum. ama işin içinde birşeyler varsa ki çoğu insan iyi yorumlar yapmamış onlara da selam(!) ediyorum.. iyi kötü her türlü yorumları bekliyorum.. hoşçakalın...
-
beyoğlu italyana selamlar bn kulisten sakız dağıtan(habire yahşi) şahsım:P hatrlarsanız!!! sizin erkek solist bayaaa iyiydi ama bayan o kadar tutmadı sanırım ama beklerdikki kalasınız nys artık:)
bilmiyorum ne kadar doğru ama bir eleman bana az önce bir sene öncesine kadar mezun olduğu halde kasdava katıldığını söledi !!
olabilirliği yüksek çünkü bize bilekliklerimizi werirken ne kimlik sordular ne bişi ayrıca başvuruda fotoğraf zorunluluğuda yok ohh bee yaa biz yırtınalım millet !!! nys ağzımı bozmıyım
sevgiler
-
Cumartesinin bestedeki şampiyonu şüphesis haydarpaşa anadolu lisesidir !!!..
Yorumda da alman lisesi , istanbul lisesi ve beşiktaş atatürk çok iyilerdi.. Belli ki hiçbiriniz son iki grubu (haydarpaşa ve istanbul) izlemeden çıkmışsınız.. Sonra da en iyi buydu oydu diye yorum yapıyosunuz.. Emeğe yazık..
Ayrıca Habire Yahşinin ve Köy hizmetlerinin nasıl finale kaldığına hayret ediyorum.. özellikle habire yahşi vokalleri çok kötülerdi..
En iyi kız ve erkek vokal de Haydarpaşa'nındı bence..
-
Pazar günkü elemede en iyi beste kesinlikle Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesiydi. Jüri ayakta alkışladı. Sahne şovları süperdi. Finalde derece bekliyoruz kendilerinden her ne kadar rakip okul olsalarda=)