merhaba arkadaslar. ben sainte pulcherie'nin vokaliydim yorumu okudum hakkimdaki.acikcasi performansimin fena olmadigini düsünüyorum özellikle sehpa ya tutunup kalacagimi sandim.ilk kez katildik bu sene enstrüman yetersizliğinden biraz kötü göründü ama fikirlerinizi alabilirmiyim lütfen (;