Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KASDAV Liselerarası Müzik Yarışması

  • hilkatgaribesi • 21 Mart 2005 00:00 • #600533
    merhaba arkadaslar. ben sainte pulcherie'nin vokaliydim yorumu okudum hakkimdaki.acikcasi performansimin fena olmadigini düsünüyorum özellikle sehpa ya tutunup kalacagimi sandim.ilk kez katildik bu sene enstrüman yetersizliğinden biraz kötü göründü ama fikirlerinizi alabilirmiyim lütfen (;
Bu konunun tüm mesajları