Cumartesinin bestedeki şampiyonu şüphesis haydarpaşa anadolu lisesidir !!!..
Yorumda da alman lisesi , istanbul lisesi ve beşiktaş atatürk çok iyilerdi.. Belli ki hiçbiriniz son iki grubu (haydarpaşa ve istanbul) izlemeden çıkmışsınız.. Sonra da en iyi buydu oydu diye yorum yapıyosunuz.. Emeğe yazık..
Ayrıca Habire Yahşinin ve Köy hizmetlerinin nasıl finale kaldığına hayret ediyorum.. özellikle habire yahşi vokalleri çok kötülerdi..
En iyi kız ve erkek vokal de Haydarpaşa'nındı bence..