Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KASDAV Liselerarası Müzik Yarışması

Bu konu şu haber ile ilgilidir: KASDAV Liselerarası Müzik Yarışması
  • Sadece Kedi • 22 Mart 2005 00:00 • #600564
    seLam... çalanlar arasında ne ben ne okulum nede arkadaşım wardı haydarpaşa lisesinin another brick in the wall yorumu gerçekten mükemmeldi tamamen tarafsız izleyebildim ve kasdavda bilinen gerçek daima şike olmasıdır parayı basan finale kalır istek vakfı o şarkıyla nasıl kaldı finale oha oha ve oha
  • iel_baphomet • 22 Mart 2005 00:00 • #600565
    haydarpaşa another brick in the wall çalmadı ki...
  • dRuMMeR_fRee • 22 Mart 2005 00:00 • #600566
    bugün şikayet ettik arkadaşlar 2 liseyi (mezun olarak katıldılar diye) bunu kesinlikle grurumuza yediremedik die yapmadık. herşey yerini bulsun. biz 29. olduk, ilk 28 ise finale çıktı. bizim hakkımız diye düşünüyorum
  • canberkcakmak • 22 Mart 2005 00:00 • #600567
    ben haydrpasa atl.dnm... bizden bizi finale bırakmak icin para istediler............................................................................................................................. kasdav da yayında ve yapımda emegi gecen herkezi burdan kınıyorum. herseyleri kolpadan
  • Deathblow • 22 Mart 2005 00:00 • #600568
    Another Brick On The Wall çalan okul Haydarpaşa Teknik Lisesidir.. Biz ise (haydarpaşa) The Noose ve bestemizle katıldık..
    Bestede tek rakibimiz hüseyin avni diye düşünüyorum... Ayrıca köy hizmetleri ve habire yahşi finalde olmamalılar!!!
  • iel_baphomet • 22 Mart 2005 00:00 • #600569
    nası para istediler ya? düpedüz para verin mi dediler?

    iki alttaki mesaja; hangi iki okul onlar?
  • -eLbereth- • 22 Mart 2005 00:00 • #600570
    paranın ve şikenin sağlam döndüğü bir yarışma oldu. çok güzel çalan okullar vardı ancak parası ya da arkası olan okullar finale kalabildı.. (her okul için söylemiyorum kendi haklarıyla finale kalan arkadaşlar alınmasın)
    bir şey var ki herşeyleri dört dörtlük olan, süper dream theater yorumu ve süper solo gitarla sahneye çıkan galatasaray lisesi nasıl finale kalamadı anlamadım...
  • dRuMMeR_fRee • 22 Mart 2005 00:00 • #600572
    bugün şikayet ettik arkadaşlar 2 liseyi (mezun olarak katıldılar diye) bunu kesinlikle grurumuza yediremedik die yapmadık. herşey yerini bulsun. biz 29. olduk, ilk 28 ise finale çıktı. bizim hakkımız diye düşünüyorum
    22 Mart 2005 Salı | Yazan: dRuMMeR_fRee
    haklımıyım arkadaşlar_?
    eğer haklıysam lütfen sizde şikeyet edin bu iki liseyi...
  • iel_baphomet • 22 Mart 2005 00:00 • #600574
    eğer gerçekten okuldan olmayan adamlar çaldıysa haklısınız, da ne kadar eminsiniz adamların mezun olduğuna?
  • amondra • 22 Mart 2005 00:00 • #600575
    Duyduğuma göre bir lise 500 YTL para vermiş kasdava ama finale çıkamamışlar.Bunu o okulun davulcusu söyledi.Hatta bizim para verip vermediğimizi bile sordu.Başka bir okulun kasdava 2000 YTL verdiğini de söyledi.O okul da şu anda finalde.Bu doğru mu onu bilmiyorum ama 500 YTL'lik olay doğru.Parayı veren düdüğü çalıyor yani.Haketmeyen bir çok okul finalde.Biz ise hakettiğimizi düşündüğümüz halde elendik.Kasdav'ı buradan tebrik ediyorum,hakedenlerin hakkını yediği için...