paranın ve şikenin sağlam döndüğü bir yarışma oldu. çok güzel çalan okullar vardı ancak parası ya da arkası olan okullar finale kalabildı.. (her okul için söylemiyorum kendi haklarıyla finale kalan arkadaşlar alınmasın)
bir şey var ki herşeyleri dört dörtlük olan, süper dream theater yorumu ve süper solo gitarla sahneye çıkan galatasaray lisesi nasıl finale kalamadı anlamadım...