Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KASDAV Liselerarası Müzik Yarışması

  • dRuMMeR_fRee • 22 Mart 2005 00:00 • #600572
    bugün şikayet ettik arkadaşlar 2 liseyi (mezun olarak katıldılar diye) bunu kesinlikle grurumuza yediremedik die yapmadık. herşey yerini bulsun. biz 29. olduk, ilk 28 ise finale çıktı. bizim hakkımız diye düşünüyorum
    22 Mart 2005 Salı | Yazan: dRuMMeR_fRee
    haklımıyım arkadaşlar_?
    eğer haklıysam lütfen sizde şikeyet edin bu iki liseyi...
Bu konunun tüm mesajları