Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KASDAV Liselerarası Müzik Yarışması

  • hendrix_seboww • 20 Mart 2005 00:00 • #600474
    ben de en çok beşiktaş atatürk anadolu lisesini beğendim:) onun dişinda anlayamadıım bişi var dream theater steam of consciousness calan grup o soloyu enteresan bi hale çevirip dance of eternity le kariştirmiş zor bi solo o belli de hehe copy paste sacma olmuş
Bu konunun tüm mesajları