ben de en çok beşiktaş atatürk anadolu lisesini beğendim:) onun dişinda anlayamadıım bişi var dream theater steam of consciousness calan grup o soloyu enteresan bi hale çevirip dance of eternity le kariştirmiş zor bi solo o belli de hehe copy paste sacma olmuş