şahane olmasada en azından genç müzisyenlere bir şans tanıyan bu organizasyon dün gece özellikle beşiktaş anadolu bahçeşehir anadolu ve köy hizmetlerinin harika europe yorumuyla şenlendi. uzun ince bir yoldayımda güzeldi. bir madonna yorumu vardıki sormayın gecenin içine dışına etti abi grupta gitarist yoktu iki hatun anırdı sadece davulcu zaten bir alem zorla oturtmuşlar onu oraya belli çocuk çok isteksizdi. birde sahneye beyaz gelinliğimsi bir kostümle çıkan vokal vardı çok güldüm. tribünlerdeki ucu sivri demirler kazaya daetiye çıkarıyordu öylede oldu yazık ya biraz dikkat millet oraya eğlenmeye geliyor. bu akşamki ataşehir lisesinide kaçırmayın derim ve bostancıya uçarım.