Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KASDAV Liselerarası Müzik Yarışması

  • Morg_Gardiyanı • 20 Mart 2005 00:00 • #600477
    ilk once aynı kulisi paylastıgım sabancı bakırkoy liselerine selamlarımı yolluyorum cok iyi ve kafa insanlar bende eve adımımı daha yeni attım HAYDARPASA TEKNİK OKULLARI nın basscısıydım ortam o kadar iyi olmasada özellikle dünkü prezervatif faciası birdesanırım orda yaş ortalamsı genelde 13 14 yastı ve ben en cok bu olaya şaştım ayrıca dunku yarısmada pınar aylin sarkıları soylıyenleredirek cekinmeden ALLAH BİN TÜRLÜ BELANIZI VERSİN diyorum hernese gelelim bu aksama ortam süperdi beni en sıkan olay bu sunucuların habıre jüriyi ve sponsorları yağlaması hiç hosumagitmedi neyse şimdi biz sahneye cıkacagımız zaman fazla bi ilgi beklemiyoduk çünkü daha ilk senemizdi fakat beste insanların cosması (Birdebenim ), Another brick in the wall parcasıyla milletin kopması sonra kulisten kafeteryaya attıgım adımlarda görenlerin bana hey dostum cok iyidiniz demesi acıkcası cok hosuma gitti herkese cok teşekkür ediyorum önemli olan burda bu ortamı paylaşmak bu kadar iyi rock cı ınsanları bir arada gormekti. (acıkcası bi ödül kazanarısakta işime gelir hani) mıhabbet ve bilimum herşeyi paylaşmak isterseniz [email protected]
Bu konunun tüm mesajları