yeşilkoy anadolu lisesinin gitaristi olarak ordaydım ve maalesef distortion pedalının azizliğine uğradık
50 wattlık anfilerin onune mikrofon konulması ki biri o kadar bile değil,provaların sesler oturtulmadan sona erdirilmesi ve minnacık kulislerde 20-25 kişinin birikmesi kasdav ın iyi bir organizasyon olmadığını hatırlatsa da bana sahnede yaşadığım o dakikaları hayatım boyunca unutamam heralde
bence seyircinin en çok şarkıya katıldığı performans bizimdi ve her grubun aşırı derecede özenti olduğu o ortamda kendi duruşumuzla fark yarattığımız kanısındayım