Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KASDAV Liselerarası Müzik Yarışması

  • LooP • 21 Mart 2005 00:00 • #600513
    ümraniye anadolu olarak finaldeyiz!! fakat zannetmiyorum ki tekrar 150 kişi toplayalım. 10+15 ytl bilet parası hepimizin belini büker. abi kenan evren kenan evren bu ne ya? cidden fanatikliktir yaptığınız!! blondie çaldılar ve açıkcası sarmadı beni.( İhsan Kurşunluoğlu lisesi çıkmazsa cidden yazıklar olsun kasdav a!!! another brick in the wall u söyleyen okulu bilmiyorum ama onlarda süperdi.
    istek kaşgarlı mahmut öğrencilerine cidden acıdım. pek hoşlarına gitmemiştir gördükleri tepki bence :D
    hangi okullar finale çıktı bi yazsanız süper olur
    (not : whisper ı çalan(kadir has galiba) okulun solisten ziyade bence vokali(klavyedeki hatun) süperdi, şarkıyı onun söylemeini tercih ederdim :P )
Bu konunun tüm mesajları