Tanrı Serhat Hacıpaşalıoğlu'nun cezasını versin.İçerde kimse yokken,bitek o varken bostancı gösteri merkezi kafasına yıkılır inşallah.Böyle olcağını bilseydim ,Bagetlerimi o herifin biyerine monte ederdim.Ama neyse seneye bende gerçek grubumla katılırım.Zaten liselimisin değilmisin önemli değil,önemli olan para.Bizde sevdiğimiz ama pop müzik yarışması olduğu için içine tam anlamıyla koyamadığımız metal imizi seneye koyarı.Başkaları gibi Slayer çalarız hemde alasını(tabi saçlarımız uzun bi biçimde nsl işse) serhat kokoşunun öünede yeşillikleri attık mı 1. yiz. tamam ya olayı çözdüm ben.Arkadaşlar seneye herkes aynı miktarda rüşvet versin bakalım ozaman kimler finale kalıcak.Neyse ya albümü yapınca serhat kokoşuna gödercem imzalı bitane.Arkasınada yazıcam:zamanında kasdava katılmıştık ama kazanamadığımızı 1 gün sora öğrendiğimiz için.Olay anında popona monte edememiştim bagetlerimi.Senden rica ediyorum serhatcım,bu albümü dinle sorada biyerine monte et,benim işim var 2. albümün kayıdındayım....Evet aynen bunları yazıcam.Oh be rahatladım.