ehuehe:).Parti falan olmamıs.Sucuk ekmek dagıtmıslar.Zaten bende yanlıs caldıgım icin sinirlenip gitmişim iyikde öyle yapmısım.Bir tek athena'yı dinleyemedigime üzüldüm.dede korkut'a helal olsun!
birde burada üsküdar lisesinden arkadaslar varmı?ben mehmet raufuntanımda hani su sizin pedalınızı alan cocuk.o okulun basscısıyla tanısmayı arz ederim.:)
hadi bye!