selam!
Dün harika bir gün geçirdim.Türkiye yani Dede korkut 1.oldu harika birsey hepsini tebrik ediyorum çok iyidiler ve ayrıcana bu yarısmaya katılan yarısmacı arkadasların hepsi cok sıcak kanlılardı herkes birbiriyle iyi anlasmaya basladı helede mehmet rauf ve kültür koleji kardes okul oldu daha bundan güzel ne olabilirki:))))))herkes kibsın byessss!!! zombeici kız:)