SELAM MİLLET!!
Sizlere bir iyi birde kötü haberim var.İyi haber kasdav dvd'leri çıkıyor.15mayıstan sonra satışa sunulucak.bütün eleme,final ve stars of tomorrow var.hepsi bir cd albümünde toplanıcak.kötü haberse cd'ler tek halde satılmayacakmış.hepsini bir albüm gibi bir yerde toplamışlar ve cd'nin fiyatı 75YTL haberiniz olsun.söylemesi benden.herkes kibsın byeeessss...!!Zombieci kız