-
Evet arkadaşlar BÜTÜN Kasdav varmış cd'lerde.. Aradım ben konuştum.. 2-3 günde hazır olcak dediler.. DVD olacakmış.. Elemler,final felan hepsi olacakmış..
-
yalnız elemede kimse cekmediki bizi????
-
aydııın!!! hani bana resimler!!! gir şu nete gör mesajımı da yolla resimleri merak ediyorum,ya sesini duyan cennetlik zaten hade bekliyorum...
-
pardon ne fotoğrafları yaa??
-
ya şu kasdav dvd leri çıksa da alsak artık dvd olmasa da farketmez o güne ait hiçbir şey yok elimde ne foto ne görüntü.-ÜAL gitaristi Anıl--
-
Biriniz dvd lerin ne kadar olugunu biliyor mu?:))
-
ya arkadaşlar lütfn bilen birisi şu dvdler hakknda iyi bi açklma yapblr mi??
-
Elinde hiç fotoğraf olan yok mu allah allah...
-
SELAM MİLLET!!
Sizlere bir iyi birde kötü haberim var.İyi haber kasdav dvd'leri çıkıyor.15mayıstan sonra satışa sunulucak.bütün eleme,final ve stars of tomorrow var.hepsi bir cd albümünde toplanıcak.kötü haberse cd'ler tek halde satılmayacakmış.hepsini bir albüm gibi bir yerde toplamışlar ve cd'nin fiyatı 75YTL haberiniz olsun.söylemesi benden.herkes kibsın byeeessss...!!Zombieci kız
-
yuuhhh beeaaa o kadar mıı olurr.çok pahalı bunlr naapmış böyle yaaa.duyanda snkii böylee yabancı bi şarkıcı gelmiş onun dvd si sanır.gerçi o bile bu kadar pahalı omas ama abartmışlar bence.