Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KASDAV Liselerarası Müzik Yarışması

Bu konu şu haber ile ilgilidir: KASDAV Liselerarası Müzik Yarışması
  • Lost_Soul • 29 Nisan 2005 00:00 • #601132
    Evet arkadaşlar BÜTÜN Kasdav varmış cd'lerde.. Aradım ben konuştum.. 2-3 günde hazır olcak dediler.. DVD olacakmış.. Elemler,final felan hepsi olacakmış..
  • tr_nirvana • 30 Nisan 2005 00:00 • #601133
    yalnız elemede kimse cekmediki bizi????
  • soapbubble • 30 Nisan 2005 00:00 • #601134
    aydııın!!! hani bana resimler!!! gir şu nete gör mesajımı da yolla resimleri merak ediyorum,ya sesini duyan cennetlik zaten hade bekliyorum...
  • koka-4 • 1 Mayıs 2005 00:00 • #601135
    pardon ne fotoğrafları yaa??
  • anilyangin • 1 Mayıs 2005 00:00 • #601136
    ya şu kasdav dvd leri çıksa da alsak artık dvd olmasa da farketmez o güne ait hiçbir şey yok elimde ne foto ne görüntü.-ÜAL gitaristi Anıl--
  • See_B3L • 3 Mayıs 2005 00:00 • #601138
    Biriniz dvd lerin ne kadar olugunu biliyor mu?:))
  • koka-4 • 3 Mayıs 2005 00:00 • #601139
    ya arkadaşlar lütfn bilen birisi şu dvdler hakknda iyi bi açklma yapblr mi??
  • Noryth Aquanum • 4 Mayıs 2005 00:00 • #601140
    Elinde hiç fotoğraf olan yok mu allah allah...
  • rockerg zombie • 12 Mayıs 2005 00:00 • #601142
    SELAM MİLLET!!
    Sizlere bir iyi birde kötü haberim var.İyi haber kasdav dvd'leri çıkıyor.15mayıstan sonra satışa sunulucak.bütün eleme,final ve stars of tomorrow var.hepsi bir cd albümünde toplanıcak.kötü haberse cd'ler tek halde satılmayacakmış.hepsini bir albüm gibi bir yerde toplamışlar ve cd'nin fiyatı 75YTL haberiniz olsun.söylemesi benden.herkes kibsın byeeessss...!!Zombieci kız
  • suuus • 13 Mayıs 2005 00:00 • #601143
    yuuhhh beeaaa o kadar mıı olurr.çok pahalı bunlr naapmış böyle yaaa.duyanda snkii böylee yabancı bi şarkıcı gelmiş onun dvd si sanır.gerçi o bile bu kadar pahalı omas ama abartmışlar bence.