Kasdavdaydık. Göztepe İhsan Kurşunoğlu (arkadaşlar diye söylemiyorum ama ) Show Must Go On la bizi kendimizden geçirdi. Objektif mükemmeldi,Başat diye ön saflarda delirdik hala sesim kısık avaz avaz "varoşlarda doğan güneş diye bağırmaktan.." Ege Çubukçu ne kadar başarılı bi sanatçı oldugunu kanıtladı. Keremcem Ve Seden Gürel'e gelince. Onlara bu terbiyesizlikleri (!)yapan kenan evrenlilerdi. zaten keremcemin suçu yok. metal ağırlıklı bi yarışmaya keremcemi çağıranlar utansın! istemiyoruz kardeşim zorlamı yok pardesü müdür palto mudur??