meraba..ben deniz,antebin vokali,yarışmanın tamamının kaydını nereden bulabilirim?eğer çeken varsa söylerse sevinirim..bi de katılan herkese sevgiler, bir yarışmada hiç bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum, gerçekten ortam nefisti,bir sürü insan tanıdım..bu aile ortamını bulabileceğimiz başka bir yer düşünemiyorum ben, ödül alan almayan herkese tebrikler, kazanamayan diye birşey yoktu bence burada, herkes biraz daha değişti, güncelledi kendini:P
3.kulisteki çıplaklara sevgiler ayrica:P :))))